OFERTA Blundstone : 15% zniżki na markę z kodem BLUND15
Nowości
Odzież
Serwis posprzedażowy w Polsce Bezpieczna płatność 4x Bez opłat Łatwe zwroty

Zwroty & Refundacje

Użytkownik ma 14 dni od daty otrzymania zamówienia na rozpoczęcie procedury zwrotu.

Należy pamiętać, że produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszoną etykietą. Kupujący proszeni są o nieusuwanie nie usuwać etykiet ani nie brudzić produktów.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu oryginalne opakowanie nie jest już dostępne i chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami natychmiast w celu uzyskania dalszych instrukcji.

Produkty nie podlegające zwrotowi

Wszystkie spersonalizowane produkty, takie jak flokowane koszulki piłkarskie, narty z zamontowanymi wiązaniami itp. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Jak mogę poprosić o zwrot?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Aby poprosić o zwrot, przejdź do dedykowanego miejsca, klikając tutaj lub klikając łącze «Zwroty» dla wybranego zamówienia w swojej historii (obszar Moje konto)

Gdy już znajdziesz się na platformie zwrotów, po prostu wykonaj poniższe kroki:

  1. Identyfikacja zamówienia: wprowadź nazwisko i imię użyte w adresie rozliczeniowym zamówienia, datę i numer zamówienia
  2. Powód zwrotu: wybierz powód żądania zwrotu
  3. Produkty do zwrotu: potwierdź, które produkty chcesz zwrócić
  4. Zatwierdzenie Regulaminu: zatwierdzenie Regulaminu w ten sposób i zobowiązanie się do przestrzegania poniższych warunków:
    • Potwierdzam, że przedmioty są w oryginalnym stanie
    • Potwierdzam, że przedmioty znajdują się w oryginalnym opakowaniu z etykietami i instrukcjami
    • Potwierdzam, że przedmioty nigdy nie były noszone ani używane

Koszty zwrotu

Użytkownik ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot kosztów nie będzie możliwy.
Jeśli jednak jeden z produktów objętych zwrotem jest niezgodny z umową lub wadliwy, co podlega zatwierdzeniu przez nasz dział obsługi klienta, zwrot będzie objęty opłaconą z góry etykietą.

Wadliwe produkty związane z transportem

Jeśli po otrzymaniu zamówienia zauważysz, że zostało ono uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej po jego otrzymaniu. Po upływie rozsądnego czasu możemy nie być w stanie rozpatrzyć reklamacji.
Aby to zrobić, wyślij nam wiadomość za pomocą naszego formularza kontaktowego podając jak najwięcej informacji na temat elementów związanych z otrzymaniem zamówienia.
Prosimy również o dostarczenie widocznych zdjęć następujących elementów:

  • Zdjęcie przedmiotu z widoczną wadą
  • Zdjęcie paczki
  • Zdjęcie etykiety wysyłkowej paczki

Należy pamiętać, że zdjęcia te są obowiązkowe.
Jeśli żądanie jest kompletne i po sprawdzeniu części, nasz dział obsługi klienta prześle odpowiedź w ciągu 48 godzin roboczych. W przeciwnym razie może obowiązywać dodatkowy czas odpowiedzi.

Czas powrotu

Po zaakceptowaniu wniosku o zwrot masz 15 dni na odesłanie produktów na poniższy adres:

SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 Rue Lavoisier
37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCE

Zwrot kosztów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • Prawo odstąpienia od umowy: Zwrot całości wpłaconych kwot, w tym kosztów standardowej dostawy, następuje bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o decyzji o odstąpieniu. Możemy wstrzymać zwrot do momentu otrzymania produktu z powrotem lub do momentu przedstawienia dowodu wysyłki produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Ustawowa gwarancja zgodności: Zwrot należnych kwot następuje po otrzymaniu zwróconego produktu lub dowodu jego wysyłki, i nie później niż w terminie 14 dni.
  • Sposób zwrotu: Zwrot następuje przy użyciu tego samego środka płatności, którego użyto przy składaniu zamówienia, chyba że klient wyraził zgodę na inne rozwiązanie, i bez dodatkowych kosztów.

Wymiana artykułów

Sneak'In nie oferuje bezpośredniej wymiany produktów pod względem rozmiaru, koloru lub samego produktu.
Jeśli chcesz wymienić produkt, musisz najpierw zwrócić oryginalny produkt, korzystając z naszej procedury zwrotów, a następnie złożyć nowe zamówienie na żądany produkt w odpowiednim rozmiarze lub kolorze. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu dokonamy odpowiedniego zwrotu pieniędzy.