Użytkownik ma 14 dni od daty otrzymania zamówienia na rozpoczęcie procedury zwrotu.
Należy pamiętać, że produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszoną etykietą. Kupujący proszeni są o nieusuwanie nie usuwać etykiet ani nie brudzić produktów.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu oryginalne opakowanie nie jest już dostępne i chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami natychmiast w celu uzyskania dalszych instrukcji.
Wszystkie spersonalizowane produkty, takie jak flokowane koszulki piłkarskie, narty z zamontowanymi wiązaniami itp. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Aby poprosić o zwrot, przejdź do dedykowanego miejsca, klikając tutaj lub klikając łącze «Zwroty» dla wybranego zamówienia w swojej historii (obszar Moje konto)
Gdy już znajdziesz się na platformie zwrotów, po prostu wykonaj poniższe kroki:
Użytkownik ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot kosztów nie będzie możliwy.
Jeśli jednak jeden z produktów objętych zwrotem jest niezgodny z umową lub wadliwy, co podlega zatwierdzeniu przez nasz dział obsługi klienta, zwrot będzie objęty opłaconą z góry etykietą.
Jeśli po otrzymaniu zamówienia zauważysz, że zostało ono uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej po jego otrzymaniu. Po upływie rozsądnego czasu możemy nie być w stanie rozpatrzyć reklamacji.
Aby to zrobić, wyślij nam wiadomość za pomocą naszego formularza kontaktowego podając jak najwięcej informacji na temat elementów związanych z otrzymaniem zamówienia.
Prosimy również o dostarczenie widocznych zdjęć następujących elementów:
Należy pamiętać, że zdjęcia te są obowiązkowe.
Jeśli żądanie jest kompletne i po sprawdzeniu części, nasz dział obsługi klienta prześle odpowiedź w ciągu 48 godzin roboczych. W przeciwnym razie może obowiązywać dodatkowy czas odpowiedzi.
Po zaakceptowaniu wniosku o zwrot masz 15 dni na odesłanie produktów na poniższy adres:
SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 Rue Lavoisier
37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCE
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
Sneak'In nie oferuje bezpośredniej wymiany produktów pod względem rozmiaru, koloru lub samego produktu.
Jeśli chcesz wymienić produkt, musisz najpierw zwrócić oryginalny produkt, korzystając z naszej procedury zwrotów, a następnie złożyć nowe zamówienie na żądany produkt w odpowiednim rozmiarze lub kolorze. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu dokonamy odpowiedniego zwrotu pieniędzy.