Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich sprzedaży zawartych na stronie internetowej Sneak'In.
Strona internetowa https://sneakin.pl/ jest usługą :
Sneak'In strona sprzedaje następujące produkty: odzież, obuwie i akcesoria.
Klient oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował ogólne warunki sprzedaży przed złożeniem zamówienia. Zatwierdzenie zamówienia jest więc równoznaczne z akceptacją ogólnych warunków sprzedaży.
These general terms and conditions express the entire obligations of the parties. In this sense, the buyer is deemed to accept them without reservation.
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży obowiązują z wyłączeniem wszelkich innych warunków, a w szczególności tych, które dotyczą sprzedaży w sklepach lub za pośrednictwem innych kanałów dystrybucji i marketingu.
Są one dostępne na stronie internetowej Sneak'In i będą miały pierwszeństwo, w razie potrzeby, przed każdą inną wersją lub innym sprzecznym dokumentem.
Sprzedawca i Kupujący zgadzają się, że niniejsze warunki regulują wyłącznie ich relacje. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany swoich ogólnych warunków od czasu do czasu. Będą one obowiązywać od momentu ich umieszczenia w Internecie.
Gdyby zabrakło warunku sprzedaży, należałoby uznać, że podlega on zwyczajom obowiązującym w sektorze sprzedaży na odległość, którego firmy mają siedzibę we Francji.
Celem niniejszych ogólnych warunków jest określenie praw i obowiązków stron w kontekście sprzedaży online towarów oferowanych przez sprzedającego kupującemu, ze strony internetowej Sneak'In.
Zakupy te dotyczą następujących produktów: odzieży, obuwia i akcesoriów.
Kupujący potwierdza, że przed złożeniem zamówienia i zawarciem umowy został poinformowany w czytelny i zrozumiały sposób o niniejszych ogólnych warunkach sprzedaży oraz o wszystkich informacjach wymienionych w artykule L. 221-5 kodeksu konsumenckiego.
Są przekazywane kupującemu, w sposób jasny i zrozumiały, następujące informacje:
Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia online, z katalogu internetowego i za pomocą pojawiającego się formularza, na dowolny produkt, w ramach dostępnych zapasów.
Kupujący zostanie poinformowany o braku dostępności zamówionego produktu lub towaru.
Aby zamówienie zostało zatwierdzone, kupujący musi zaakceptować, poprzez kliknięcie tam, gdzie jest to wskazane, niniejsze warunki ogólne. Będzie musiał również wybrać adres i sposób dostawy, a na koniec zatwierdzić sposób płatności.
Sprzedaż będzie uważana za ostateczną:
W niektórych przypadkach, zwłaszcza braku płatności, błędnego adresu lub innego problemu na koncie kupującego, sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania zamówienia kupującego do czasu rozwiązania problemu.
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z realizacją zamówienia, nabywca może wysłać e-mail do sprzedawcy
pod następującym adresem: contact@sneakin.pl lub skontaktować się z nim poprzez formularz przewidziane w tym celu.
Podanie online numeru karty kredytowej kupującego i ostateczne zatwierdzenie zamówienia będzie stanowić dowód zgody kupującego:
W przypadku nieuczciwego użycia karty kredytowej, kupujący jest proszony, gdy tylko takie użycie zostanie zauważone, o skontaktowanie się ze sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres: contact@sneakin.pl lub poprzez formularz przewidziane w tym celu.
Sprzedawca przekazuje kupującemu potwierdzenie zamówienia drogą elektroniczną.
Rejestry komputerowe, przechowywane w systemach komputerowych sprzedawcy w rozsądnych warunkach bezpieczeństwa, będą uważane za dowód komunikacji, zamówień i płatności między stronami. Archiwizacja zamówień zakupu i faktur odbywa się na wiarygodnym i trwałym nośniku, który może być przedstawiony jako dowód.
Produkty podlegające tym ogólnym warunkom to te, które pojawiają się na stronie internetowej sprzedawcy i które są wskazane jako sprzedawane i wysyłane przez sprzedawcę. Są one oferowane w granicach dostępnych zapasów.
Produkty są opisane i przedstawione z największą możliwą dokładnością. Jeśli jednak w tej prezentacji wystąpiły błędy lub pominięcia, odpowiedzialność sprzedawcy nie może być zaangażowana.
Zdjęcia produktów nie są umowne.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen w każdym czasie, ale zobowiązuje się do stosowania aktualnych stawek wskazanych w momencie składania zamówienia, z zastrzeżeniem dostępności w tym dniu.
Ceny podane są w euro. Nie uwzględniają one kosztów dostawy, fakturowanych w suplemencie i wskazanych przed zatwierdzeniem zamówienia. Ceny uwzględniają podatek VAT obowiązujący w dniu złożenia zamówienia, a każda zmiana obowiązującej stawki VAT będzie automatycznie odzwierciedlona w cenie produktów w sklepie internetowym.
Jeśli jeden lub więcej podatków lub składek, w szczególności środowiskowych, zostanie utworzony lub zmieniony, tak w górę, jak w dół, zmiana ta może znaleźć odzwierciedlenie w cenie sprzedaży produktów.
Jest to zamówienie z obowiązkiem zapłaty, co oznacza, że złożenie zamówienia wiąże się z koniecznością zapłaty przez kupującego.
Aby opłacić zamówienie, kupujący może wybrać jedną z metod płatności udostępnionych przez sprzedawcę i wymienionych na jego stronie internetowej. Kupujący gwarantuje, że posiada niezbędne uprawnienia do korzystania z wybranej metody płatności w momencie zatwierdzenia zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia lub dostawy w przypadku odmowy autoryzacji płatności przez oficjalnie akredytowane instytucje lub w przypadku braku płatności. Sprzedawca zastrzega sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia od klienta, który nie uregulował w całości lub części poprzedniego zamówienia lub z którym trwa spór dotyczący płatności.
Wszystkie dostępne metody płatności można znaleźć na stronie „Metody płatności”.
Z wyjątkiem przypadków siły wyższej lub w okresach zamknięcia sklepu internetowego, które zostaną wyraźnie ogłoszone na stronie głównej serwisu, czasy wysyłki będą, w granicach dostępnych zapasów, takie jak wskazane poniżej. Terminy wysyłki biegną od daty rejestracji zamówienia wskazanej na mailowym potwierdzeniu zamówienia.
W przypadku dostaw na terenie Francji metropolitalnej i Korsyki, czas ten wynosi 7 dni roboczych w dowolnym miejscu Francji, w zależności od wybranego sposobu i usługi dostawy, jeśli produkty znajdują się w magazynie w naszej siedzibie. Dostawa nastąpi w ciągu 7 do 15 dni roboczych, jeśli wybrane produkty muszą być zamówione u jednego lub kilku naszych dostawców. od dnia następującego po tym, w którym nabywca złożył zamówienie, według następujących metod: La Poste i jej usługa Colissimo. A także usługa Chronopost. Najpóźniej termin ten będzie wynosił 30 dni roboczych od zawarcia umowy.
W przypadku dostaw na terenie DOM-TOM lub innego kraju, sposoby dostawy zostaną określone kupującemu indywidualnie.
W przypadku niedotrzymania uzgodnionej daty lub terminu dostawy, Kupujący przed zerwaniem umowy zażąda od Sprzedającego spełnienia świadczenia w rozsądnym dodatkowym terminie.
Jeżeli Sprzedawca nie uczyni tego w takim dalszym terminie, Kupujący będzie mógł odstąpić od umowy.
Kupujący musi dopełnić tych kolejnych formalności listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub dokumentem pisemnym na innym trwałym nośniku.
Umowa będzie uważana za rozwiązaną z chwilą otrzymania przez sprzedającego pisma lub napisu informującego go o tym rozwiązaniu, chyba że w międzyczasie profesjonalista wykonał.
Kupujący może jednak wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym, jeżeli daty lub terminy, o których mowa powyżej, stanowią dla niego istotny warunek umowy.
W takim przypadku, gdy umowa zostanie rozwiązana, sprzedawca jest zobowiązany zwrócić kupującemu całość wpłaconych kwot, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia, w którym umowa została rozwiązana.
Nasze oferty produktów i cen są ważne tak długo, jak są widoczne na stronie internetowej i do wyczerpania zapasów. W przypadku niedostępności produktu po złożeniu zamówienia kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany. Kupujący może wtedy wybrać pełny zwrot wpłaconych kwot w terminie maksymalnie 14 dni od dnia płatności.
Produkty są dostarczane na adres wskazany przez kupującego podczas składania zamówienia. Sprzedawca odpowiada za prawidłowe wykonanie dostawy aż do fizycznego przekazania paczki kupującemu (lub wskazanej przez niego osobie), chyba że kupujący wyraźnie wybrał przewoźnika innego niż zaproponowany przez sprzedawcę.
Po otrzymaniu przesyłki kupujący powinien sprawdzić stan produktów. W przypadku uszkodzenia lub uszkodzonej paczki kupujący powinien jak najszybciej poinformować sprzedawcę, aby umożliwić mu ewentualne dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika.
Sprzedawca pokrywa koszty zwrotu i dokonuje zwrotu pieniędzy w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.
Ta weryfikacja nie narusza praw kupującego wynikających z ustawowej gwarancji zgodności ani prawa odstąpienia od umowy, które pozostają obowiązujące we wszystkich przypadkach.
Sprzedawca jest gwarantem zgodności sprzedanego towaru z umową, umożliwiając kupującemu sformułowanie żądania w ramach prawnej gwarancji zgodności przewidzianej w artykułach L. 217-3 i następnych kodeksu konsumpcji.
W przypadku realizacji gwarancji prawnej zgodności przypomina się, że :
Zgodnie z art. 1641 i następnymi kodeksu cywilnego, sprzedawca jest odpowiedzialny za wady ukryte, które mogą dotyczyć sprzedanego towaru. To na kupującym spoczywa obowiązek udowodnienia, że wady istniały w chwili sprzedaży towaru i są tego rodzaju, że powodują, że towar nie nadaje się do celu, do którego był przeznaczony. Gwarancja ta musi być zrealizowana w ciągu dwóch lat od wykrycia wady.
Kupujący może wybrać pomiędzy rozwiązaniem sprzedaży a obniżeniem ceny zgodnie z art. 1644 k.c.
Stosowanie prawa do odstąpienia od umowy
Zgodnie z przepisami Kodeksu Konsumenckiego, kupujący ma okres 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, na zwrot każdej rzeczy, która mu nie odpowiada i zażądać wymiany lub zwrotu pieniędzy bez ponoszenia kar, z wyjątkiem kosztów zwrotu, które pozostają w gestii kupującego.
Zwroty powinny być dokonywane w oryginalnym stanie i kompletne (opakowanie, akcesoria, instrukcje ...) umożliwiając ich ponowne wprowadzenie na rynek w nowym stanie, wraz z fakturą zakupu.
Produkty uszkodzone, zabrudzone lub niekompletne nie są odbierane.
Prawo do odstąpienia od umowy może być wykonane online, przy użyciu formularz odstąpienia od umowy dostępne na tej stronie internetowej. W takim przypadku potwierdzenie odbioru na trwałym nośniku zostanie niezwłocznie przekazane kupującemu. Akceptowany jest każdy inny sposób złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Musi być ono jednoznaczne i wyrażać wolę odstąpienia od umowy.
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w ww. terminie, zwracana jest cena zakupionego produktu/produktów oraz koszty dostawy.
Koszty zwrotu są na koszt kupującego.
Wymiana (w zależności od dostępności) lub zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 15 dni, a najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez sprzedawcę produktów zwróconych przez kupującego na warunkach przewidzianych powyżej.
Wszystkie nasze warunki i zasady dotyczące dostawy i zwrotu są dostępne na naszej stronie: Wysyłki i zwroty
Wszelkie okoliczności niezależne od stron, uniemożliwiające wykonanie w normalnych warunkach ich zobowiązań, traktowane są jako przyczyny zwolnienia z zobowiązań stron i prowadzą do ich zawieszenia.
Strona powołująca się na powyższe okoliczności winna niezwłocznie zawiadomić drugą stronę o ich wystąpieniu oraz o ich ustaniu.
Będą uważane za siłę wyższą wszystkie fakty lub okoliczności nieodparte, zewnętrzne w stosunku do stron, nieprzewidywalne, nieuniknione, niezależne od woli stron i którym te ostatnie nie mogły zapobiec, pomimo wszelkich racjonalnie możliwych wysiłków. Za siłę wyższą lub zdarzenia losowe, oprócz tych, które są zwykle uwzględniane przez orzecznictwo francuskich sądów i trybunałów, uważa się: zablokowanie środków transportu lub dostaw, trzęsienia ziemi, pożary, burze, powodzie, wyładowania atmosferyczne, zatrzymanie sieci telekomunikacyjnych lub trudności specyficzne dla sieci telekomunikacyjnych zewnętrznych w stosunku do klientów.
Strony spotkają się, aby zbadać wpływ zdarzenia i uzgodnić warunki, na których realizacja umowy będzie kontynuowana. Jeżeli przypadek siły wyższej trwa dłużej niż trzy miesiące, niniejsze ogólne warunki mogą zostać wypowiedziane przez stronę poszkodowaną.
W ramach korzystania ze strony internetowej oraz składania na niej zamówień sprzedawca może gromadzić dane osobowe nabywcy.
Szczegóły dotyczące sposobu gromadzenia danych określone są w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej pod następującym adresem: https://sneakin.pl/oswiadczenie-o-ochronie-prywatnosci.
Dane osobowe podane przez kupującego są niezbędne do realizacji jego zamówienia i wystawienia faktur.
Mogą one być przekazywane partnerom handlowca odpowiedzialnym za realizację, obróbkę, zarządzanie i płatności za zamówienia.
Kupujący ma stałe prawo dostępu, zmiany, sprostowania i sprzeciwu w odniesieniu do informacji, które go dotyczą. Prawo to może być wykonywane na warunkach i zgodnie z metodami określonymi na stronie Sneak'In.
Jeśli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków zostanie uznane za nieważne lub uznane za takie na podstawie ustawy, rozporządzenia lub w wyniku ostatecznej decyzji właściwej jurysdykcji, pozostałe postanowienia zachowają swoją moc i zakres.
Fakt, że jedna ze stron nie skorzysta z naruszenia przez drugą stronę któregokolwiek z obowiązków, o których mowa w niniejszych warunkach, nie będzie interpretowany na przyszłość jako zrzeczenie się danego obowiązku.
W przypadku trudności interpretacyjnych pomiędzy którymkolwiek z tytułów pojawiających się w nagłówku klauzul, a którąkolwiek z klauzul, tytuły te zostaną uznane za nieistniejące.
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży zostały sporządzone w języku francuskim. W przypadku, gdy zostaną przetłumaczone na jeden lub więcej języków obcych, w razie sporu tylko tekst francuski będzie uznawany za autentyczny.
W razie sporu Klient może bezpłatnie skorzystać z mediatora konsumenckiego w celu polubownego rozwiązania sporu z SPACEFOOT SAS. SPACEFOOT SAS zapewnia skuteczny dostęp do systemu mediacji.
Mediator domyślny
Brak rozpoznania, jeśli brak wcześniejszej pisemnej reklamacji do SPACEFOOT SAS, wniosek jest oczywiście bezzasadny/nadużycie, sprawa już toczy się gdzie indziej, zgłoszenie po 1 roku od reklamacji lub sprawa poza kompetencją mediatora.
Niniejsze warunki ogólne podlegają zastosowaniu prawa francuskiego. Właściwym sądem jest sąd sądowniczy.
Tak jest w przypadku przepisów merytorycznych, jak i przepisów formalnych. W przypadku sporu lub roszczeń, kupujący będzie zwracał się w pierwszej kolejności do sprzedawcy w celu uzyskania polubownego rozwiązania.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wszczęcia procedury wycofania lub zwrotu jednego lub więcej produktów dostarczonych kupującemu, na żądanie producenta lub właściwego organu administracyjnego.
W takim przypadku sprzedawca rozpocznie działania informacyjne związane z daną procedurą wycofania, w razie potrzeby te, które zostały określone przez właściwy organ administracyjny, określając ich szczegóły: dotyczy produktu/produktów, powód/powody wycofania, warunki zwrotu/odstąpienia danego produktu/produktów.
Po przeprowadzeniu danego wycofania, sprzedawca zgłosi wycofanie na oficjalnej stronie https://ec.europa.eu/safety-gate/#/screen/home. Ta strona internetowa służy informowaniu konsumentów o wycofywaniu produktów, żywności lub paszy dla zwierząt uzasadnionych względami bezpieczeństwa.
Obowiązkiem kupującego jest przestrzeganie zaleceń dotyczących posiadanych przez niego produktów, których dotyczy procedura wycofania.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących danej procedury wycofania, kupujący może skontaktować się z obsługą klienta sprzedawcy.
Wszystkie produkty sprzedawane przez SPACEFOOT SAS objęte są ustawową gwarancją zgodności oraz gwarancją na ukryte wady.
Gwarancje te obejmują wszelkie wady produkcyjne lub niezgodności wykryte przy odbiorze lub w terminach przewidzianych prawem.
Klient może zażądać naprawy lub wymiany produktu. Jeśli jest to niemożliwe lub nieproporcjonalne, może wystąpić o zwrot częściowy lub pełny.
Gwarancja nie obejmuje przypadków niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, modyfikacji lub nieautoryzowanej naprawy.
Koszty zwrotu związane z realizacją gwarancji ponosi SPACEFOOT SAS.