1. Nowości
  2. Buty
  3. Odzież
  4. Mężczyzna
  5. Kobieta
  6. Dzieci
  7. Sport
  8. Akcesoria
  9. Marki
  10. Promocje
Obsługa klienta we Francji
Bezpieczna płatność
Łatwe zwroty

Revolution Odzież miejska dla mężczyzn

Ustaw kierunek malejący

Revolution Conscious Streetwear

Z siedzibą w Jutlandii, Danemark, Revolution produkuje świadomą odzież streetwear w oparciu o zasadę slow fashion od 1995 roku.accent Kierując się ambicją dostarczania niedrogiej i zrównoważonej odzieży męskiej dla świadomych stylu konsumentów, kolekcje Revolution koncentrują się na wyrazistym wyglądzie, wygodnych krojach i dbałości port o szczegóły.

Czerpiąc inspirację z nostalgii kulturowej, projektowania graficznego, sportów miejskich i odzieży vintage, Revolution wprowadza co roku dwie współczesne kolekcje i dwie przełomowe kapsuły.

Nigdy nie tracąc z oczu swojego powołania jako kluczowej skandynawskiej marki streetwear, Revolution kontynuuje odkrywanie trendów, zachowując jednocześnie tożsamość i dziedzictwo marki.

Revolution współczesna marka odzieży miejskiej

W 1995 roku duński przedsiębiorca Christian Katballe i architekt Palle Bruun Rasmussen spotkali się i stworzyli Revolution - markę graficznych t-shirtów, która wkrótce stała się pełną firmą odzieżową oferującą odważną, ale niezbędną odzież uliczną wśródautres minimalistycznych i subtelnych skandynawskich marek.

Zainspirowana wspólną miłością założyciela do surfingu, jazdy na nartach i ogólnego stylu życia aktywnych mężczyzn na świeżym powietrzu, Revolution ma na celu tworzenie wyrazistej odzieży, która pozwala ludziom cieszyć się codziennym życiem na świeżym powietrzu, niezależnie od pogody.

W ostatnim czasie Revolution przeszedł wewnętrzny rozwój, który zaowocował ponownym odkryciem wspomnianych korzeni i doprowadził do nowej identyfikacji wizualnej, dopracowanych kolekcji i ambitnej strategii zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej w kolejnych rozdziałach.

Revolution marka, która dba o planetę.

Na Revolution, jesteśmy zaangażowani w osiąganie naszych celów zrównoważonego rozwoju. Czujemy się niezwykle odpowiedzialni i moralnie zobowiązani, jeśli chodzi o obszary społeczne i środowiskowe, na które nasza działalność ma wpływ.

Wyznaczanie celów w tych obszarach wymaga przejrzystego i realistycznego podejścia.

Bycie uczciwym wobec siebie i wobec autres jest dla nas ważniejsze niż bycie doskonałym, ponieważ każdego dnia staramy się działać lepiej.

W rezultacie opracowaliśmy szereg zasad i wytycznych, które pomogą nam pozostać na dobrej drodze, a które zostały podsumowane w naszym Manifeście Odpowiedzialności.

Zdefiniowaliśmy trzy główne etapy kolekcji, wskazując procent zrównoważonych produktów w kolekcji. Przez zrównoważone produkty rozumiemy włókna organiczne i/lub pochodzące z recyklingu, wykorzystywane w fabrykach oferujących doskonałe warunki pracy. Fabryki te posiadają certyfikat BSCI (Business Social Compliance Initiative) i używają przędz certyfikowanych przez OCS (Organic Content Standard), BCI (Better Cotton Initiative), GOTS (Global Organic Textile Standard) i / lub RWS (Responsible Wool Standard), podobnie jak używają recyklingu 3M™ Thinsulate ™ lub Sorona® Ecoefficient Performance Fiber do wyściełania.