Revolution Odzież miejska dla mężczyzn

+ więcej filtrów

Ustaw kierunek malejący
Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Revolution Conscious Streetwear

Z siedzibą w Jutlandii, Danemark, Revolution produkuje świadomą odzież streetwear w oparciu o zasadę slow fashion od 1995 roku.accent Kierując się ambicją dostarczania niedrogiej i zrównoważonej odzieży męskiej dla świadomych stylu konsumentów, kolekcje Revolution koncentrują się na wyrazistym wyglądzie, wygodnych krojach i dbałości port o szczegóły.

Czerpiąc inspirację z nostalgii kulturowej, projektowania graficznego, sportów miejskich i odzieży vintage, Revolution wprowadza co roku dwie współczesne kolekcje i dwie przełomowe kapsuły.

Nigdy nie tracąc z oczu swojego powołania jako kluczowej skandynawskiej marki streetwear, Revolution kontynuuje odkrywanie trendów, zachowując jednocześnie tożsamość i dziedzictwo marki.

Revolution współczesna marka odzieży miejskiej

W 1995 roku duński przedsiębiorca Christian Katballe i architekt Palle Bruun Rasmussen spotkali się i stworzyli Revolution - markę graficznych t-shirtów, która wkrótce stała się pełną firmą odzieżową oferującą odważną, ale niezbędną odzież uliczną wśródautres minimalistycznych i subtelnych skandynawskich marek.

Zainspirowana wspólną miłością założyciela do surfingu, jazdy na nartach i ogólnego stylu życia aktywnych mężczyzn na świeżym powietrzu, Revolution ma na celu tworzenie wyrazistej odzieży, która pozwala ludziom cieszyć się codziennym życiem na świeżym powietrzu, niezależnie od pogody.

W ostatnim czasie Revolution przeszedł wewnętrzny rozwój, który zaowocował ponownym odkryciem wspomnianych korzeni i doprowadził do nowej identyfikacji wizualnej, dopracowanych kolekcji i ambitnej strategii zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej w kolejnych rozdziałach.

Revolution marka, która dba o planetę.

Na Revolution, jesteśmy zaangażowani w osiąganie naszych celów zrównoważonego rozwoju. Czujemy się niezwykle odpowiedzialni i moralnie zobowiązani, jeśli chodzi o obszary społeczne i środowiskowe, na które nasza działalność ma wpływ.

Wyznaczanie celów w tych obszarach wymaga przejrzystego i realistycznego podejścia.

Bycie uczciwym wobec siebie i wobec autres jest dla nas ważniejsze niż bycie doskonałym, ponieważ każdego dnia staramy się działać lepiej.

W rezultacie opracowaliśmy szereg zasad i wytycznych, które pomogą nam pozostać na dobrej drodze, a które zostały podsumowane w naszym Manifeście Odpowiedzialności.

Zdefiniowaliśmy trzy główne etapy kolekcji, wskazując procent zrównoważonych produktów w kolekcji. Przez zrównoważone produkty rozumiemy włókna organiczne i/lub pochodzące z recyklingu, wykorzystywane w fabrykach oferujących doskonałe warunki pracy. Fabryki te posiadają certyfikat BSCI (Business Social Compliance Initiative) i używają przędz certyfikowanych przez OCS (Organic Content Standard), BCI (Better Cotton Initiative), GOTS (Global Organic Textile Standard) i / lub RWS (Responsible Wool Standard), podobnie jak używają recyklingu 3M™ Thinsulate ™ lub Sorona® Ecoefficient Performance Fiber do wyściełania.